Masz konto? Rejestracja

Wątek zamknięty 
PODANIE O ADMINA

Eliss_Dee

Eliss Dee

https://steamcommunity.com/profiles/76561198165924600/

Szanowna administracjo! Gram juz na waszym serwerze od czterech lat pod roznymi nickam i moge smialo powiedziec ze opanowalem ze w 100 procentach. Jest dosc malo aktywnych adminow a sa oni dosc czesto potrzebni do chociazby: Dawania speeda na bathroomie, nominowania map na cooldownie o ile chce tego wiekszosc serwera oraz ogolnego utrzymywania serwera przy zyciu. Chcialbym pomoc w polepszeniu tego serwera gdyz jak powiedzial malgo nie mam sie gdzie przenies bo mimo ze slaby to w polsce najlepszy serwer ZE.

P.S. Dosc czesto mowilem ze uwazam ze gracz o nicku "Gibon" powinien zostac zbanowany jednakze chcialbym zapewnic ze byly to wszystko glupie zarty i nie zamierzam go zbanowac bez konkretnego powodu.

GeNyeS

7h na serwerze pod tym nickiem, hmm nie no mowiles ze masz kilka to powinno byc git
brak zastosowania sie do wzoru, nie no potrzebna nam administracja
konto założone dzisiaj? z przymrużeniem oka całe podanie wydaje się git
jestem na nie
z fartem
[Obrazek: 40EF882D00000578-0-image-a-5_1496146957065.jpg]

Eliss_Dee

(29-08-2020, 20:57)Eliss_Dee napisał(a): Eliss Dee

https://steamcommunity.com/profiles/76561198165924600/

Szanowna administracjo! Gram juz na waszym serwerze od czterech lat pod roznymi nickam i moge smialo powiedziec ze opanowalem ze w 100 procentach. Jest dosc malo aktywnych adminow a sa oni dosc czesto potrzebni do chociazby: Dawania speeda na bathroomie, nominowania map na cooldownie o ile chce tego wiekszosc serwera oraz ogolnego utrzymywania serwera przy zyciu. Chcialbym pomoc w polepszeniu tego serwera gdyz jak powiedzial malgo nie mam sie gdzie przenies bo mimo ze slaby to w polsce najlepszy serwer ZE.

P.S. Dosc czesto mowilem ze uwazam ze gracz o nicku "Gibon" powinien zostac zbanowany jednakze chcialbym zapewnic ze byly to wszystko glupie zarty i nie zamierzam go zbanowac bez konkretnego powodu.